A tekintélyes és innovatív GUCCI kreatív igazgatója, Alessandro Michele új víziója alatt a ház újraértelmezte a luxust a 21. század számára, tovább erősítve pozícióját a világ egyik legkeresettebb divatházaként. Az eklektikus, kortárs és romantikus Gucci termékek az olasz iparművészet csúcsát képviselik, minőségük és a részletességük felülmúlhatatlan. A Gucci – a Kering luxuskonszern részeként létrehozott – szemüvegkollekciója egy eklektikus utazás különböző korszakokon és stílusokon keresztül, melyben a vintage emlékek időtlenlenséggel és modern stílusjegyekkel keverednek.
Guccio Gucci 1921-ben megnyitotta műhelyét és üzletét Firenzében. Termékeit az angol esztétika, illetve a toszkán kézművesség és szakértelem ötvözésével alkotta meg. A ház ikonikus emblémáinak fő inspirációs forrásává a lovassport vált: nevezetesen a lószerszám, a kengyel és a nyeregalátét.
2015-ben kreatív igazgatóvá választották Alessandro Michele-t, aki új Gucci-esztétikát vezetett be, melynek középpontjában az egyéniség gondolata áll.
„Az egyéniség az önkifejezés szabadságát jelenti. Számomra az eleganciának és a szépségnek köze van a szabadsághoz. Most az emberek vágyat éreznek arra, hogy kifejezzék az egyéniségüket, már nem akarnak beleilleszkedni a formába. A divatnak pedig ezt a társadalmi változást kell tükröznie és leírnia.”
— Alessandro Michele
A bőr a Gucci ikonikus és mindig jelen lévő anyaga, amely kifejezi az olasz kézművességet.
Az ikonikus GG logó a bőr kiegészítőkön látható.
A Kengyel az 50-es évekből származó házi jelkép, amely a lovas világból merít ihletet.
A Gucci logó egyik fő értelmezése a körbefuttatott változat.
Eredetileg 1947-ben szerezték be, amikor a háború utáni Olaszországban nehéz volt luxusanyagokat találni.
A Gucci szemüvegek a Kering Eyewear portfóliójának „divatszegmensében” helyezkednek el, és a csúcskategóriás szemüvegek fő szereplői.
Eklektikusak, kreatívak és innovatívak: vitathatatlan divatvezetők.
A Gucci és Alessandro Michele által kifejezett kreativitás teljes mértékben átültetésre kerül a szemüvegkollekciókba.
Gucci logó és szimbólumok.
Mint a Gucci lánc evolúciója.
Egy fontos ajánlat a Gucci szemüvegeknél.
A Made in Italy és a Made in Japan, valamint a legjobb minőségű anyagok által kifejezve.
A Gucci szemüvegkódok tökéletesen reprezentálják a stílusok és szimbólumok sokféleségét, amelyek a Guccit annyira kívánatossá tették. A Gucci logót finoman interpretálják a kereskedelmi, vagy merészen és feltűnően a legdivatosabb stílusokhoz.
Kifinomult és visszafogott.
Elegáns és merész.
A dupla G-t a 70-es évek archív tervezése ihlette. Mini változatban is létezik.
Fém Gucci szkript logó a szárakon.
Néhány Gucci szimbólum a márka örökségét testesíti meg.
A Gucci Örökség ismertetőjegye.
A virágvilág absztrakt interpretációja.
Lovas ihletésű kód a Háztól, amely kettős gyűrűből és rúdból áll.
GG összefonódó logó mintás változatban interpretálva.
A villa alkotóelem-konstrukció az oldalon.
Medicare Optika Eiffel:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57.
(Medicare Eiffel Clinic, 1st floor)
+36 1 881 3107 optika.eiffel@medicare-group.huMedicare Optika Westend:
1062 Budapest, Váci út 1-3. (Westend)
+36 1 881 3105 optika.westend@medicare-group.huMedicare Optika Etele:
1119 Budapest, Hadak útja 1. (Etele Pláza)
© 2025 Medicare. Minden jog fenntartva! |
Adatkezelési nyilatkozat